BİZE ULAŞIN

'den için çirkin iftira

BM’nin kararından sonra Birleşik Arap Emirlikleri’ne ait Sky News Arabia “ DEAŞ ile ittifak halinde” diyerek iftira yayını yapmaya başladı. Türkiye aleyhinde kara propaganda yürüten Sky News ve FOX'un sahibi olan Murdoch, Kudüs kararının ardından harekete geçerek tetikçilerine saldırı talimatını verdi.

22 Aralık 2017,00:17
BAEden Türkiye için çirkin iftira

Sky News Arabia'nın 12 kişilik internet ekibi 'deki FOX Türkiye 'nin binasında çalışıyor.

'ne ait skynewsarabia 'nın internet yayın ekibinin FOX Türkiye binasında çalışması için Dahlan'ın FOX'a bir yıllığına 30 milyon $ verdiği iddia ediliyor.Bu ekip aynı zamanda Türkiye karşıtı Arapça trol hesapları da yönetiyor.

TÜRKİYE'DE FOX TV BİNASINDA ÇALIŞIYORLAR
FOX TV binasındaki 12 kişilik ekip BAE'deki skynewsarabia'daki 40 kişilik özel seçilmiş sözde Türkiye uzmanları tarafından kontrol ediliyor.

BAE'deki ekibin içinde firari 'cüler de bulunuyor. FETÖ'nün Türkiye aleyhine hazırladığı dosyalar bu 2 merkezden Arap dünyasına servis ediliyor.

SKY NEWS VE FOX'UN SAHİBİ MURDOCH
Yahudi Lobisinin önde gelen isimlerinden, Türk ve İslam düşmanı Rupert Murdoch yine iş başında. Türkiye aleyhinde kara propaganda yürüten Sky News ve FOX'un sahibi olan Murdoch, kararının ardından harekete geçerek alçakça iftiralarına başladı